هاست رايگان
معرفی وبلاگ
ما در اینجا روش های در امد بدون سرمایه یا با کمترین سرمایه را برای شما توضیح میدهیم. روش های ما را دنبال کنید و فقط با دو الی سه ساعت کار در منزل در ماه 1.000.000 به بالا در آمد داشته باشید. کافی است کمی تلاش کنید. منتظر نظرات شما دوستان هستیم. با تشکر...
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 30947
تعداد نوشته ها : 20
تعداد نظرات : 18
آی پی ایرانی 4kia.ir  تایپایران - مرکز تخصصی تایپ
Rss
طراح قالب
محمدرضا عابدي

کسب درآمد با تبلیغات روشی ساده و پر درآمد. این روش بیشتر و پر کاربردترین روش برای کسب درآمد در این دوره و زمانه است چراکه روش های بسیاری برای تبلیغات وجود دارد.


در شبکه های تبلیغاتی معمولا دو بخش وجود دارد که اولین آن مربوط میشود که تبلیغ دهندگان که ما با آن کاری نداریم و دومین بخش آن مربوط میشود به نمایش دهندگان که شما باید به عنوان یک نمایش دهنده در این وبسایت ها عضو شوید . 
 
بعد از عضویت باید آدرس وبلاگ یا سایت خود را در این سیستم ها ثبت کنید و بعد از آن سیستم شروع به بررسی وبسایت شما میکند و بعد از تایید شدن آن میتوانید کد های تبلیغاتی را دریافت کرده و در قسمتی مناسب از وبلاگ یا سایت خود قرار دهید . 
 
حالا به ازای هر کلیکی که کاربران روی تبلیغات کنند شما کسب درآمد میکنید یعنی به ازای هرکلیک مبلغی مشخص شده به حساب کاربری شما در آن وبسایت اضافه میشود و تا وقتی که به حد مجاز برسد مثلا 10 هزار تومان , میتوانید آن مبلغ را برداشت کنید و به حساب بانکی خود انتقال دهید .  
 
در ادامه چندین شبکه تبلیغاتی ایرانی را به شما معرفی میکنیم : 
 
ای نتورک : 
http://anetwork.ir 
 
صبا ویژن : 
http://click.sabavision.com 
 
جهان ادز : 
http://ad.jahanpay.com 
 
کلیک یاب : 
https://www.clickyab.com 
 
آپانت : 
http://apanet.net

X